انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه اراک

انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه اراک ۱۴۰۲-۱۴۰۳

انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه اراک

انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه اراک ۱۴۰۲-۱۴۰۳

انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه اراک

Law Student Scientific Association Of Arak University

دانشجویان گرامی؛

امروز بار دیگر در آستانه ورق خوردن صفحه ای حساس از تاریخ سیاسی ایران عزیز قرار گرفته ایم که می توان با تصمیم درست یا نادرست مورد تشویق یا مذمت آیندگان قرار گیریم.

تاریخ این معلم گاهاً بیرحم هیچگاه سرنوشت خوبی را برای انفعالی که همسو با نظر بدخواهان ملت هاست را روایت نمیکند و روشن است آنچه که امروز بدخواهان ملت ما تحریم انتخابات میخوانند نتیجه ای جز ضعیف شدن ایران سربلند نخواهد داشت.

شورای مرکزی انجمن علمی حقوق دانشگاه اراک با اشراف به همه گلایه های به حق و مشکلات موجود ضمن دعوت آحاد مردم به استفاده از حق رای خود، حضور مبتکرانه و فعال دانشجویان به عنوان مظهر بیداری و عقلانیت جامعه در صحنه انتخابات را نسبت به انفعالی که هیچ نتیجه ملموسی در برنخواهد داشت به نفع فردای کشور می داند و معتقد است ریشه بسیاری از مشکلات از جمله فساد و بی نظمی مالی، تورم افسارگسیخته، مالیات ستانی بی حساب، مهار نقدینگی، جمود فکری و انحصارطلبی و... را می بایست در داخل جستجو کنیم.

 

• همه با هم برای ایرانی سربلند •

 

۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰

شورای مرکزی انجمن علمی حقوق دانشگاه اراک

 

➖➖➖➖➖

@Arak_law_club

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی